2 yıllık önlisans bölümü okuyorum. Mezun olmadım. Bu sene önlisans KPSS sınavına girdim. Mezun olunca aldığım puanla zabıtaya başvuru yapabilir miyim? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Zabıta nasıl olabilirim, neler gerekiyor?

2 yıllık önlisans bölümü okuyorum. Mezun olmadım. Bu sene önlisans KPSS sınavına girdim. Mezun olunca aldığım puanla zabıtaya başvuru yapabilir miyim? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Zabıta nasıl olabilirim, neler gerekiyor?

Selam. :) Bugün size Türkiye'de zabıta olma yolunu adım adım anlatacağım. Kim bilir, belki de sizin için ideal bir meslektir. :) Zabıta olmak istiyorsanız okumaya devam edin.

Zabıta olmak için ilk adım, zabıta alım ilanlarını takip etmektir. Genellikle belediyeler bu tür ilanları yayınlıyor. İlanları kaçırmamak için belediyelerin resmi web sitelerini düzenli olarak kontrol etmeniz gerek. Dilerseniz sosyal medya hesaplarını da takip edebilirsiniz.
KPSS'nin belirli puanını almanız lazım. Bu puan üzerinden fiziksel sınava giriş yapıyorsunuz. Gerekli kilo ve boy ile diğer şartları tamamlamanız lazım. Fiziksel ve yazılı mülakata girince de zabıta olma şansınız oluyor.



Yukarıdaki tüm detaylara dikkat etmeniz gerekiyor. Gerekli belgeleri eksiksiz ve doğru tamamlamanız lazım. KPSS sınavından gerekli puanı alınca mülakatları tamamlamalısınız.
Umarım verdiğim bilgiler işinize yarar. Mutlu ve kariyerli günler. :)
Eğer zabıta memuru olmak istiyorsanız KPSS sınavına girmelisiniz. KPSS sınavından alacağınız yüksek puana göre zabıta olma şansınız artmaktadır. KPSS sınavında geçerli puan olan 70′i almanız durumunda zabıtalık için tercih yapabilirsiniz.
Cevap
1Cevap
Kaç yıl once kuzenım zabıta ıcın basvuru yapmıs ve açık açık malum partıden tanıdıgın yoksa almazlar demiş ve ne yazık ki bu durum devam ediyor. Torpilin yoksa zor elemelerı geçsende basarılıda olsan 10 kişiden 8 i torpilli oluyor genellikle.
Torpille
torpil lazım
Torpilsiz nasıl olurum kardeşim?
